Ajuts i Premis a Treballs de Fi de Màster

Premis als millors TFM COEAC

El Col·legi d’Enginyers Agrònoms de Catalunya amb el patrocini de l’IRTA convoquen annualment el Premi d’Excel·lència al Millor Treball Final del Màster en Enginyeria Agronòmica.

El guardó vol ser un reconeixement a l’esforç i el talent dels enginyers i enginyeres agrònomes, i alhora impulsar el teu creixement professional. A més, només pel fet de participar tindràs un any de col·legiació gratuïta, el que et permetrà gaudir de tots els serveis col·legials.

Càtedra AgroBank

La Cátedra AgroBank “Calidad e Innovación en el sector Agroalimentario”, impulsada por CaixaBank y la Universidad de Lleida, y de ámbito de actuación nacional,  tiene entre uno de sus objetivos fundamentales el reconocimiento de la excelencia académica en su ámbito de actuación, mediante la instauración de premios que reconocen trabajos académicos de calidad que pueden suponer un avance para el sector agroalimentario.

La Càtedra AgroBank "Qualitat i Innovació al sector Agroalimentari", impulsada per CaixaBank i la Universitat de Lleida, i d'àmbit d'actuació nacional, té entre un dels objectius fonamentals el reconeixement de l'excel·lència acadèmica en el seu àmbit d'actuació, mitjançant la instauració de premis que reconeixen treballs acadèmics de qualitat que poden suposar un avenç per al sector agroalimentari.

Santander X Explorer

El programa d'emprenedoria Santander X Explorer obre convocatòria per a la seva propera edició, de gener a abril de 2024.

Com és habitual, la Universitat de Lleida s'uneix a aquesta nova edició del programa, que s'actualitza i s'adapta contínuament a les necessitats de formació que demanen els participants.

Què és Santander X Explorer?
Santander X Explorer és el programa de pre-incubació finançat per Santander Universidades que porta des de 2009 impulsant el talent de milers de persones i ajudant-los a:
-     Experimentar amb l'emprenedoria.
-     Connectar amb el futur.
-     Validar si la idea de negoci es pot convertir en un projecte sostenible.
-     Adquirir les habilitats transversals necessàries no només per emprendre, sinó també per ser més emprables i aportar valor a qualsevol organització.

És un complement a qualsevol disciplina universitària, vàlid per a estudiants actuals de grau, postgrau o investigadors/es que desenvolupen noves solucions, però desconeixen com materialitzar-les al món de l'empresa per fer-les arribar al conjunt de la societat.  Santander X Explorer ofereix de forma gratuïta treballar durant 12 setmanes sobre una idea de negoci per transformar-la en un projecte econòmicament sostenible que contribueixi a aconseguir algun ODS 2030.

A la nostra universitat la modalitat serà 100% digital per als participants, a través d'un enfocament pràctic i basat en dinàmiques d'aprenentatge social, connectant amb altres Explorers que desenvolupen la seva passió i porten més enllà el que estan aprenent o han après en els estudis universitaris.

Les inscripcions poden fer-se en solitari o en equip (fins a 5 persones) a

Gràcies per difondre aquesta excel·lent iniciativa entre el vostre estudiantat, professorat i altres col·lectius per els quals cregueu que pugui ser d’interès.
Us deixem a sota un model de missatge, i  adjuntem algunes imatges de la campanya.

Cordialment,
Jose M. Alonso

Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària
Av. Jaume II, 73
E-25001
Tel. +34 973 70 33 46
@catempren_UdL
#EmprenemUdL

Premis Càtedra Vall Companys-UdL Alimentació sostenible

La Càtedra Vall Companys-Universitat de Lleida Alimentació sostenible (VC_UdL) convoca per primer any els premis Càtedra VC_UdL, els quals atorguen un guardó als millors treballs final de màster que tenen como a eix temàtic la alimentació sostenible. Aquest primer any es poden presentar treballs avaluats el curs acadèmic 2021/2022 i 2022/2023.

El treballs poden tractar qualsevol aspecte relacionat amb la sostenibilitat del conjunt de la cadena agroalimentària en un entorn de bioeconomia circular. Els tres millors treballs rebran una dotació econòmica.

La presentació de candidatures es realitzarà exclusivament a través de la pàgina web de la Càtedra Vall companys-UdL Alimentació sostenible (https://catedraudl.vallcompanys.es/) a la secció de premis.

El termini de presentació s'obre l'1 de febrer i es tanca el 30 de abril de 2024.

Premio Internacional Francisco Coello

Convocatòria de la vint-i-tresena edició del Premi Internacional Francisco Coello a Treballs de Fi de Grau i Màster en l'àmbit de l'Enginyeria ‪Geomàtica, promogut per la Escuela Politécnica Superior de Jaén i el Vicerrectorado de Cultura de la Universidad de Jaén.